Emplois client experience specialist bilingual unilingual par titre
- Client Experience Specialist (Bilingual & Unilingual)
- Bilingual Customer Happiness Specialist / Spécialist(e) de l’expérience client bilingue
- Coordonnateur(trice) de l'expérience client bilingue / Bilingual Customer Experience Coordinator
- Customer Accounts Associate, Collections - Bilingual & Unilingual
- Spécialiste de l'expérience client / Client Experience Specialist
- Luxury Retreats - Spécialiste expérience client / Guest Experience Specialist
- Luxury Retreats -Spécialiste Principal Expérience Client/Senior Guest Experience Specialist
- Spécialiste expérience client / Guest Experience Specialist
- Spécialiste Expérience Client - Customer Experience Specialist
- Customer Happiness Specialist / Spécialist(e) de l’Expérience Client
- Bilingual Client Experience Representative
- Client Experience Specialist Watchmaking
- Client Experience and Design Specialist
- Client Experience & Loyalty Specialist
- Specialist - Client Experience and design
- Spécialiste de l'expérience en service client / Specialist, Customer Service Experience
- VIP Spécialiste expérience client / VIP Guest Experience Specialist
- Spécialiste Experience Client 24/7 / 24Seven Specialist
- Employee Experience Specialist (Bilingual)
- Bilingual Customer Experience Specialist
- Client experience & Loyalty Specialist (part time)
- Spécialiste expérience client / Customer Service Specialist
- Conseiller(ère) Expérience Client | Reviews Specialist
- Bilingual Client Care Specialist
- Bilingual Client Support Specialist
- Bilingual Customer Experience Specialist - Airport
- Luxury Retreats - Spécialiste Experience Client 24/7 / 24Seven Specialist
- Luxury Retreats - Spécialiste Experience Client 24/7 - 24Seven Specialist
- Bilingual VMS Client Support Specialist / Helpdesk
- Bilingual Client Care Specialist (Montreal)
- Bilingual Client Service Specialist #VCAN
- IT- Bilingual Client Interactive Specialist (Montreal)
- Bilingual Senior Client Care Specialist
- Air Canada - Bilingual Customer Experience Specialist
- Bilingual Senior Client Care Specialist - Montreal
- Client Solutions Specialist (Bilingual/Social Marketing)
- Bilingual Client Care Specialist (Montreal or Markham)
- Client Experience Account Manager/ Responsable de compte, expérience client
- Air Canada - Bilingual Customer Experience Specialist - Airport
- Bilingual (French/English) Client Information Support Specialist
- Bilingual (French/English) Client Information Support Specialist – Montreal Office - 1 Year Contract
- Jr. Bilingual (French) Payments Processing Specialist to support Automotive Finance Team for large banking client - 41234
- Int Bilingual Communication Specialist to create corporate communications with experience in video and graphic tools for a Large Financial Institution-2942
- Int Bilingual Communication Specialist to create corporate communications with experience in video and graphic tools for a Large Financial Institution-29422
- Spécialiste du Service à la Clientèle Bilingue - Télétravail / Remote Bilingual Client Service Specialist
- Chef d'équipe - optimisation expérience client / Customer Experience Optimization Manager
- Chef d’équipe - optimisation expérience client / Customer Experience Optimization Manager
- Gestionnaire de Projet, Expérience Client | Guest Experience Project Manager
- Chef de groupe, Expérience client / Group leader, Customer experience
- Manager, Customer Experience Delivery / Gestionnaire, prestation de l’expérience client
- Customer Experience Business Analyst // Analyste d’affaires de l’expérience client
- Chef conception et expérience client / Customer Experience Design Lead
- Chef d'équipe, Expérience Client - Manager, Customer Experience
- AGENT EXP RIENCE CLIENT - CUSTOMER EXPERIENCE CLIENT
- Client Experience Consultant - Logistics & Customs Brokerage / Conseiller.e expérience clients - Logistique et courtage en douane
- Conseiller senior Expérience client et design d'expérience
- SPÉCIALISTE DE L'EXPÉRIENCE-CLIENT / GUEST EXPERIENCE LEADER
- Analyste-Expérience client (Customer Experience-Analyst)
- Director of Experience Design // Directeur de l’expérience client
- Expérience client-Facturation (Customer Experience-Billing)
- Concepteur de l'expérience client / Customer Experience Designer
- Senior Office Clerk (Unilingual)
- Concepteur de l'expérience client/expérience utlisateur
- Unilingual English Customer Service Representative
- Customer Experience Agent (Korean-English) (CONTRACT) // Agent d'Expérience Client (Coréen-Anglais) (CONTRAT)
- Customer Experience Agent Night Shift (contract) // Agent d’expérience client quart de nuit (contrat)
- Customer Experience Agent Night Shift // Agent d’expérience client quart de nuit
- Customer Experience Agent (contract) // Agent d’expérience client (contrat)
- Customer Experience Agent (Japanese) // Agent d’expérience client (Japonais)
- Bilingual Client Service Representative, Group Client Service/Call Centre
- Bilingual Citrix Admin (Bilingual) - Infra Development Specialist
- Spécialist(e) relation client | Customer Relationship Specialist
- Customer Experience Agent (Mandarin-English) (CONTRACT) // Agent d'Expérience Client (Mandarin -Anglais) (CONTRAT)
- Expérience client
- Invoicing/Billing Specialist - Operations Specialist - Bilingual
- Spécialiste expérience client 24/7
- Représentant(e), Expérience Client
- Directeur, Expérience client I
- Agent.e expérience client
- Agent(e) expérience-client
- Représentant, expérience client
- Expérience client dédiée
- Agent expérience client
- Superviseur(e) de l'expérience client
- Représentant expérience client
- Manager, Client Experience
- PRÉPOSÉ(S), EXPÉRIENCE CLIENT
- Gestionnaire de l’Expérience Client
- Conseiller, expérience client
- Directeur, Expérience client
- Représentants expérience client
- Client Experience Attendant
- Analyste de l'expérience client
- Associé (e) expérience client
- Spécialiste – Expérience Client
- Préposé à l'expérience client
- Coordonnateur, Expérience client
- Associé, Expérience Client
- Responsable de l'expérience client
- Responsable de l’expérience client